Schoonheidssalon Joke

In september 2018 zijn wij gestart met het opmaken en versturen van de digitale Mailchimp nieuwsbrief voor Schoonheidssalon Joke. Uit dit vier keer per jaar terugkerende project is een andere mooie opdracht gevloeid, namelijk: het realiseren van een compleet nieuwe website! Een project wat wij met

Enitor Primo

Enitor Primo (voorheen Essentra Extrusion) is de toonaangevende Nederlandse extrudeur van op maat gemaakte kunststof profielen. Vandaag de dag wordt Enitor Primo gezien als een autoriteit op dit gebied. Niet alleen als het gaat om de productie van kunststof profielen, maar ook omdat ze een

Lenis Schilders / Lenis Buitenleven

Voor zowel Lenis Schilders als Lenis Buitenleven (te Wolvega) houden wij ons al enkele jaren bezig met het ontwikkelen van diverse communicatiemiddelen.   Naast de huisstijlitems hebben we al vele advertenties voor beide bedrijven mogen maken. Hierbij verzorgden wij zowel de teksten als de opmaak. Ook de ontwerpen

Nieuwsbrief Kerkuilen

Stichting Kerkuilenwerkgroep Nederland brengt al bijna 30 jaar de 'Nieuwsbrief Uilen' uit. Vooruitlopend op het 30-jarig bestaan van de nieuwsbrief in 2020 is er gekozen voor een restyle. RBF communicatie & print - al tien jaar vaste partner van de stichting - heeft ter gelegenheid van het

Perspectief van Fryslân

Stap 1: de pitch In samenwerking Arkesteijn Marketing & Innovatie hebben wij in 2018 pitch mogen doen voor Gemeente Leeuwarden, Provincie Fryslân en Ynbusiness. De vraag ‘ontwikkel een standconcept met het Perspectief op Fryslân voor de zakelijke markt in huiskamer sfeer.’ Het doel: laat zien wat Fryslân

Innovatiehuis Drachten

Het Innovatiehuis Drachten is een bijzondere activiteit van de Ondernemersvereniging Drachten en is opgericht om innovaties in het MKB in Drachten te stimuleren.   Aan RBF de taak om hier een 'gezicht' aan te geven. RBF is begonnen met het ontwikkelen van een logo. Het logo is

Poster VANDAAG

VANDAAG

VANDAAG is een organisatie die zich bezighoudt met kinder- en tieneropvang in de breedste zin van het woord. VANDAAG heeft een duidelijke visie op opvang die past bij het kind van vandaag. RBF heeft als doel om deze visie eenduidig naar buiten toe te communiceren. Daartoe